marți, 24 februarie 2009

Dragobetele saruta fetele

In traditia noastra populara,moment de logodna a naturii,de la gaza ,la animale si in cele din urma la fiinta umana,sarbatoare a unirii a doua suflete pereche.

SARBATOAREA IUBIRII
[acorstih]
DORU-MI-E DE TINE
RAZA MEA DE SOARE.
ANGEL CARE MI-AI RAPIT,
GANDUL MEU SI INIMA.
OCHII-MI PLANG DE FERICIRE CAND ITI VAD,
BLAJINA-TI FATA MA TOPESC .
ESTE CEAS DE FERICIRE,CLIPA LANGA TINE
TIMPUL ESTE DE PETIT,
ESTE VREME DE IUBIT.

La ceas tarziu ,in cumpana noptii ,cuvintele mele cu greu se astern,dar stiu ,ca din inima sper ca tot Romanul la IUBIRE,...
Si de va fi sa o primesc, cu voi sa-npart as vrea,iubirea mea....
Si daca ,langa mine, ar fi in sarbatoare, de Dragobetete,dragul meu,as vrea mai mult ca orsice,sa-mi dea o sarutare,...!

Dragobetele saruta fetele,..!
Trimiteți un comentariu

Postări populare